1 mars 2010

Bortskämd prins!

Nu börjar jag må bättre jag mår inte illa länge men magen är fortfarande inte helt bra får hoppas att jag mår helt bra imorgon så jag kan gå till skolan. Dagen idag har bara spenderats i soffan med dator och tv jag har faktiskt spelat data spel idag! Det är tur att sånt finns annars vet jag inte vad jag skulle gjort, det blir så långtråkigt att bara ligga i sängen eller soffan.

Igår var vi ju på Ikea som jag skrev tidigare vi hittade en lite korg som är till hundar, alltså typ en hund säng. Vi köpte en till Otto eftersom han har bitit sönder sin förra lilla säng som han hade haft sen han kom till oss. Den förra sängen som han hade älskade han, han låg i den jätte mycket. Haha men den nya uppskattades inte lika mycket av honom. Vi inredde den med mjukt ull och en stor flisfilt men de duger inte till lillprinsen han bara river ut allt och struntar i korgen. Men ikväll nu så gick han faktiskt och la sig i korgen. Haha han är verklige bestämd och bortskämd våran lilla herre. Men nu ska jag kolla på halv åtta och mig. Hade så bra / Ida

1 kommentar: