9 december 2009

Älskade du.

Hej. Idag har jag varit hemma eftersom jag inte har mått bra. Har ont i nästan hela kroppen och känner mig “svag” eller hur man ska beskriva de. Får se om det bli praktik imorgon får hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Idag när jag har legat hemma har jag legat och kollat igenom alla kort jag har på daton och det är ett par stycken kan jag lova. Det är så kul att kolla på dom ibland för det väcker ju så mycket minnen. Men nått som är helt säkert är att sommaren 2008 var den bästa sommaren i mitt liv. Det var då jag och Oskar blev tillsammans och det är verkligen bland de bästa som har hänt mig. Han är den finaste människan jag har träffat och jag vill alltid vara hans. Jag älskar Oskar över hela mitt hjärta. All kärlek till min Oskar.

En bild från sommaren 08.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar