3 december 2009

Torsdag den 3 December

Hejsan! Ida har det varigt en riktigt seg dag på praktiken även fast jag slutade en halv timme tidigare. Men men nu har jag ju ledigt där ifrån ett tag eller jaa tills nästa tisdag så det är skönt. Idag på lunchen hann jag ta en sväng på stan och kolla julklappar men hittade ingenting, jag börjar känna lite stress för alla julklappar. Men nu har Bea och jag bokat upp att vi ska gå på stan på lördag och då hoppas jag att jag kan hitta minst hälften av alla julklappar jag ska ha. Men nu ska jag kolla på halv åtta hos mig hade bra / Ida

2 kommentarer:

  1. Nej men tack så mkt :D gulligt av dig! Hur är allt med dig då? :D

    SvaraRadera
  2. Jo det är helt ok :D Sitter o klurar på om jag inte ska knåpa ihop en liten sminkvideoblogg ;)

    Händer något kul i helgen för dig?

    SvaraRadera