5 december 2009

Många julklappar köpta!

Hejsan! Jag kom nyss hem från en heldag på stan tillsammans med Bea myspys. Det blev lite julklapps shopping och jag hittade faktiskt hela 9 julklappar och två små söta ljus till mig själv. Nu börjar faktiskt julkänslorna smyga sig fram och det är super mysigt. Jag ju faktiskt gått och hittat julklappar som jag själv vill ha. Högst på önskelistan står just nu ett Thomas Sabo halsband. Det är lite kul med ett sånt för då kan jag sätta några berlocker på halsbandet och några i armbandet. Haha jag är så fiffig. Sen en hårfön från Björn Axen jag “samlar” nämligen på hans grejer så en sån önskar jag mig med. Ikväll ska vi åka till mamma och äta middag det ska bli super gott och mysigt sen kommer även Mormor och Morfar så det kommer bli en riktig myskväll.

Sen har jag ett litet tips om man är sugen på ett par mysiga och framförallt juliga ljus så tycker jag att DU ska springa till Ur & penn för de har erbjudande på de fina ljusen de kostar bara 29kr och är super super fina. Men nu ska jag lägga undan Oskar julklapp så han inte kommer hem och sen den. Ha en bra helg!

Bilden är ur dålig men man ser ju hur juliga ljusen är;)

2 kommentarer: