8 april 2010

IRRITERANDE!!

Dagen idag har varit bra om inte de som hände innan på H&M skulle hänt. Jag hade varit och köpt en "sak" till Oskar, ömtålig sak kan man säga. Jag ställer mig i kassan på H&M när jag skulle betalla ställde jag ner alla påsar som jag bar på för att jag skulle kunna få upp korten ur plånboken. Påsen med den ömtåliga saken vippa och de kraschar till lite lätt sen när jag kom ut och kollade i påsten hade grejen spruckit söder och jag kände bara att jag vill gråta! Jag gick tillbaka till butiken där jag hade köpt saken och berättade vad som hade hände. (trodde att de kunde vara snälla och ge mig en ny gratis eftersom de inte ens hade slagit in den ömtåliga saken jag hade köpt sen var de bara 5-10 minuter efter jag hade köpt den.) men de kunde de ju inte så jag fick köpa en helt ny! IRRITERANDE. Men jag köpte tre andra grejer som inte gick sönder så de var iallafall bra!

Sen åkte jag till mormor där hennes kompis var som ska sy upp min balklänning så vi nålade och grejade så de känns super att klänningen är på gång att bli klar. Men nu ska jag kolla klart på Sveriges fulaste hem sen blir det sovdags. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar