16 april 2010

Upp och ner dag!

Hej! Den här dagen har varit hel konstig, allt har varit helt upp och ner. Morgonen börjar med att Otto springer runt och leker och rätt som de är så blir han jätte konstig springer runt i ringar och betersig hur konstigt som helst. Sen lägger han sig under soffbordet och skakar massor och blundar, exakt som han gjorde när han blev getingstucken förra året.. Så jag får panik ringer runt och tillsist ger jag honom en allergitablett och efter bara någon minut blir han bättre så han fick vara med Oskar hela dagen så han under hålla koll på honom så han inte blev sjukare men de gick åt rätt håll och nu är han helt som vanligt igen.

Jag sa träffa Bea ikväll klockan 18.00, vi ska gå ut och äta super mysigt, så nu måste jag hoppa in i duschen sen hitta fram lite kläder att ha på mig och de lär inte bli lätt för ena stunden är de varmt ute och andra svin kallt men men de löser sig nog.

1 kommentar: