17 april 2010

Lördag den 17 April !

Hejsan! igår var Bea och jag ute och åt på Överste Mörnes! Det var super gott och hur mysigt som helst. Efter vi hade ätit åkte vi hem till mig och åt godis och bara tog de lugnt en toppen bra fredag helt enkelt!

I Morse åkte jag till Mormor och morfar där Gustav skulle vara hela dagen vi åt pannkakor och hade de bra och jag somnade på soffan, jag blir alltid trött när jag kommer hem till världen bästa Mormor och Morfar konstigt men sant.

Just nu håller Oskar på att laga mat de blir riktig mys mat idag, Entrecote! Så ikväll ska jag bara vara hemma med min underbara älskade Oskar och lilleman så klart! Imorgon är de baltränning redan klockan 09.00 oj oj så tidigt men de klarar vi :D! Ha en bra kväll / Ida

Min underbara Oskar och lille Kim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar