8 januari 2010

Elefant program.

Imorse blev jag väckt vid 09.00 av världens finaste pojke som hade gjort frukost till oss och tänt massor ljus MYSPYS. Sen efter frukosten och allt åkt vi till Tornby, Oskar skulle ner till sitt jobb och lämna några lappar så jag passade på att gå en kort sväng på Ikano huset. Där jag hittade en super söt tröja, mössa och två par leggings.. Sen bar det av hem och Oskar och Otto åkte till Oskar föräldrar så nu sitter jag här själv och glor på något program på tv som handlar om elefanter väldigt rogivande:P.

Senare sen kommer Bea hit så ska vi käka lite Taco. Sen bär det av på förfest hem till Sofia eller Louise sen ikväll ska vi till Otten i Norrköping så kvällen kommer nästan helt säkert bli lyckad. Men nu ska jag fortsätta att titta på elefanterna;) Ha en bra helg! / Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar