9 januari 2010

En slappis lördag.

Hejsan! Idag är det en riktig dagen efter dag. Jag gick upp vid 12.00 och jag måste säga att det var rekord för mig och Otto slog nog med rekord i att sova länge ha sov till ett. Haha vilken sömntutta. Men vi kom ju faktiskt hem vid halv tre inatt så då får man faktiskt sova länge. Igår var vi somsagt på Otten i Norrköping. Det var super super fint ställe! Men grejen är ju vad är en nattklubb utan roligt folk? Joo inte så lyckad. Men jag tycker faktiskt att vi hade kul även fast det inte var så roligt folk där. Vi hade i alla fall väldigt trevligt på “för festen” hos Louise.

Idag blir det som sagt en riktig slapp dag för min och Ottos del. Vet inte riktigt vad vi ska göra men skulle tro att det kommer bli ett par filmer. Nu ska jag kolla om det har kommit ut något kul på webb-tv. Ha en bra dag/ Ida

Bilder från igår.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar