10 januari 2010

Mormor och morfar på besök.

Så var det sista dagen på jullovet. Det känns faktiskt ändå att jag har fått vilat ut ordenligt. Det har helt enkelt varit ett underbart lov och de bästa är att det inte är så långt kvar till nästa lov. Haha. Idag blev det att sova ut ordentligt sen blev det en mys promenad med Otto. Vid två kom mormor och morfar hit och hälsade på. Jag hade bakat kladdkaka så det blev kladdkaka och glass. Sen spelade vi lite Buzz och det gick inte så speciellt bra för mig men men bättre lycka nästa gång som man brukar säga. Oskar och jag håller på att laga mat just nu eller aa vi väntar på potatisen som är i ugnen. Idag blir det fläskkotlett rödvinssås och potatis i ugnen och min goda sallad. Men nu ska vi snart äta så nu ska jag sluta skriva. / Ida

Otto blev jätte glad när Mormor och morfar

kom så han låg i mormors knä nästan hel tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar