17 januari 2010

Ont i magen.

Så var helgen snart slut igen det går så himla fort. I fredags blev det en riktig hemma mys kväll framför Lets dance och en bra film som jag inte mins namnet på. I lördags var jag och Otto hos mamma hela dagen och sen på kvällen kom Oskar med så åt vi middag och lite så länge hade helgen varit super lugn och skön. Men idag vaknade jag vid typ 08.30 av att magen gjort jätte ont och inga mediciner hjälpte så nästan hela dagen har jag legat i soffan och sovit och kollat på tv och nu känns det faktiskt lite bättre.

De tråkigaste var att jag missade den första Balträningen som var idag och de känns ju inte tråkigt men men det är ju inte så mycket att göra åt. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon så jag kan gå till skolan för det är så himla jobbigt och tråkigt att ligga hemma och må dåligt. Nu ska jag se om det har kommit ut någon ny film som man kan kolla på. Hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar