11 oktober 2010

Bowling, bondkatt och väldigt exklusivt!

Hejsan! Nu har jag inte skrivit sen i Torsdags och det har sin anledning, jag har verkligen haft fullt upp! I fredags på förmiddagen kom mamma och hämtade mig och Otto så åkte vi till Mormor & Morfar där vi skulle hämta Mormor och lämna Otto vi skulle nämligen åka till Mobilia en sväng. Mamma och Mormor hittade lite presenter till Kim sen åkte vi hem igen och på vägen hem hämtade jag ut mina två STORA paket som jag har beställt från NELLY och HM! Innehållet i Nelly påsen var ju mest Beas grejer men jag fick mig ett par leggings och ett fint skärp så de var kul! Senare sen på kvällen var vi bjudna till Sara på middag det var super mysigt sen vid 22.00 gav vi oss in till city för att Bowla och de gick som vanligt SKIT för mig, men konstigt nog var mitt humör på topp ändå ;)! ( kan det ha varit sällskapet?) Vi drog iallafall vidare till Platens där vi blev kvar resten av kvällen. Och väl där slutade kvällen med en flaska mousserande vin "kort och gott" var kvällen helt underbar och en gnutta exklusiv;) Tjejer ni är underbara!

Lördagen den 9 Oktober fyllde min stora lille bror 17 år så då blev det lunch , fika och kvällsmat hemma hos mamma!

Igår kändes det som att hela dagen bara rullade för bi! Vi åkte till Maxi och stor handlade sen sprang vi in på Rum och ljusglimten för att hitta en fin lampskärm men de slutade med att vi kom hem med en lite tavellist... Typiskt mig och Oskar! / Ida <3


En bild lånad av Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar