12 oktober 2010

Tisdag 12 Okt

Godkväll! Just nu sitter jag och kollar på förkväll jag gillar att det har börjar igen, de är faktiskt rätt bra! Idag var det första dagen på de "nya" jobbet eller kanske ska säga den nya arbetsplatsen och det gick jätte bra. Jag gick bara brevid idag och imorgon ska jag köra HELT själv men det kommer förhoppningsvis gå bra, jag känner mig faktiskt rätt säker på de jag ska göra under dagen så det kommer nog gå bra ;)! När jag kom hem från jobbet satte jag igång att damsuga, torka golven och laga mat sen kom Bea hit en kort sväng så den här dagen har varit full! Ikväll är tv bokad här hemma för då är det fotboll och då kommer Oskar sitta som ett plåster här i soffan! Men nu ska jag fortsätta att se på tv medans jag kan! / Ida <3

En mysig men gammal bild på mig och Oskar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar