18 oktober 2010

En shoppingrunda..

Det blev en riktig lång sväng på stan tillsammans med Sara och jag hittade de jag sökte och lite till som vanligt.. Två krukor, två nagellack, två hissgardiner, puder, halsband, armband så de blev en riktig lyckad och mysig runda på stan. Men jag blev lite besviken när jag kom hem och upptäckte att gardinerna var för breda så imorgon får vi åka och byta dom. H&m hade jätte bra pris på Isadora nagellacken så jag köpte två stycken ett vanligt grönt/grått och ett svart graffiti lack.. Jag prövade graffitilacket på mina rosa naglar nyss och de blev verkligen super häftigt och nu tänkte jag prova mitt nya grön/grå men ingen graffit får spara de till ett annat tillfälle.. Nu ska jag kolla lite på tv och ta de lugnt för imorgon är de jobb igen! / Ida <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar