15 oktober 2010

Spa

Igår när Bea var här hos mig satt vi och kollade runt lite på olika spa. Vi bestämde nämligen sist när vi var i Stockholm att vi skulle åka på spa när den fulingen kommer hem från Australien. Vi var då säkra på att de skulle bli Yasuragi som ligger på Hasseludden i Stockholms skärgård men nu har vi kollat runt lite och hittade ett super mysigt spa i Tranås! Inte för att vi behöver bestämma oss idag eftersom det är ca 3 månader kvar men det kan endå var kul att ha bestämt sig lite! Just nu lutar det nog mest mot Tranås badhotell. Det blev lite billigare men å andra sidan så är Yasuragi lite mysiga beläget eftersom de ligger i skärgården och de ÄLSKAR ju jag så de kommer bli ett svårt beslut! Så nu är det bara att börja spara pengar till en spa weekend tillsammans med sin bästa och älskade vän Bea! Bea som jag har haft vid min sida så länge jag kan minnas, som nu åker iväg från mig i 3 månader! Kommer sakna henne som bara den... / Ida <3

Hasseludden i Stockholm..

Badhotellet i Tranås..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar