14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag!

Godkväll! Idag är det Alla hjärtans dag som Oskar och jag hade planerat in för länge sen men dagen blev verkligen inte som vi hade planerat. Idag skulle Oskar tävla i Sya och jag skulle följa med och kolla men min lilla gubbe har gått och blivit sjuk så det blev ingen tävling för honom idag. Så vi fick en riktigt mysdag tillsammans istället. Imorse fick jag ett fint kort och ett paket med choklad hjärtan och ett present kort på Vila så jag kan köpa min tröja som jag har gått och tjatat om och sen tror jag även att det räcker till något mer(a) jag har världen bästa pojkvän så är det bara.

I eftermiddags åkte vi till mamma och åt vofflor och massor chokladhjärtan som verkligen är min favorit MUMS. Sen åkte vi till mormor och lämand Otto där eftersom Oskar ska börjar jobba imorgon OM han är frisk. Just nu håller jag på att baka tekakor. Jag blev så himla rastlös när vi kom hem och Oskar slängde sig i soffan framför OS så jag satte igång att baka och en är säker att det tar lång tid att göra men förhoppningsvis blir de super goda. Ikväll är det ju sista avsnittet av En annan del av köping så de får man inte missa. Nu ska jag slänga in mina tekakor i ungen. Hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar