23 februari 2010

Var är mitt hår?

Hejsan! Idag är de andra dagen på lovet och jag hoppas på att de här lovet inte går så fort som alla andra gör för jag vill inte börja praktiken som vi har efter lovet. Jag ska verkligen njuta av de lediga dagarna. Idag klocka 12.00 hade jag tid hos frisören och de blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Mitt hår var 5 centimeter kortare på högra sidan. De har tydligen gått av för att det är så himla kallt ute så kylan har ännu en negativ sak på sig. Så nu har jag klippt ca 1,5 decimeter och de känns konstigt eftersom de blev så himla mycket kortare men men mitt hår växer som ogräs. Vi pratade även om min balfrisyr, som jag äntligen har fått någon som förstår va jag menar så den kommer bli perfekt;).

Efter jag hade varit hos frisören träffade jag Sara en stund över en fika och de blev mycket prat om allt mellan himmel och jord så de var skönt. Nu ska jag kolla om det har kommit ut någon ny bra film. Hade bra. / Ida

En gammal bild men håret var iallafall långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar