28 februari 2010

Nya blommor!

Hej! Imorse ringde klockan 07.45 och det tog emot att gå upp så tidigt på en söndag kan jag lova. Men vi var tvungna eftersom vi skulle på baltränning klockan 09.00 så det vara bara att gå upp. Baltränningen gick super bra det var inget som kronglade även fast vi började med massor nya saker. Efter träningen åkte vi till Ikea där vi shoppade lite smått och gott.
Sen åkte vi till Blomsterlandet där vi köpte lite blommor till sovrummet och till köket. Jag hittade även en super fin ängel som jag köpte, fast jag har inte bestämt än vart jag ska ha den men det är en annan femma. Det är nästan så att vårkänslorna börja krypa fram nu när man köper så Ljusa och fina blommor. Nu ska jag fortsätta plugga för imorgon har jag Religon prov. Hade så bra / Ida

Sovrummet
Den vackra ängeln
Köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar