25 februari 2010

Shopping med Mormor

Idag har det v ar en hel dag på stan tillsammans med Mormor. Jag köpte en randig långärmad tröja från Vero moda. Ett vanligt grönt linne från gina, en brun rouge från Make up store och en under kjol till min balklänning. Och sist men inte mist köpte jag en bok till Oskar. Per Mobergs kokbok som han har tjata om hur länge som helst. Så jag kände att jag ville ge han en lite present;).Så det blev allt lite shopping idag vi åt även en jätte god lunch. Jag hann även in till frisören och klippa mig lite igen (a).

Vid klockan 17.00 var det dags för baltränning och det gick faktiskt bra idag även att vi gjorde svåra saker så nu är jag faktiskt rätt nöjd med mig själv måste jag säga. Sen träffade jag två “kunder” som skulle få sina T-shirtar som de hade beställt så nu är de fixat med. Imorgon blir det bio med Gustav vi ska se Det regnar köttbullar så vi får hoppas att den är bra nu bara. Nu ska vi gå ut med Otto och sen blir det nog läggdags för jag är jätte trött. Hade bra / Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar