12 februari 2010

posetiva besked

Hejsan! I morse klockan 08.30 var vi hos veterinären med våran Bebis för att rönka hans bröstkorg. Efter en ganska lång tids väntad fick vi svaren och de visade sig att det inte var något farlig I alla fall inte i nuläget. Så nu kommer lilla bebisen får åka till veterinären några gånger nu den närmaste tiden för att kolla så det inte blir värre med hans “knöl” i bröstkorgen. Idag blev det även ingen skola för mig för jag har legat hela natten och oroat mig för vad det var för fel på Otto så jag vaknade med ont i magen och att jag mådde väldigt illa men men så funkar min jäkla mage det är väl bara att gilla läget.

Ikväll om jag känner mig bättre imagen som jag förhoppningsvis gör eftersom jag inte har något att oroa mig för länge. Så ska vi gå på biopremiären av filmen Farsan. Den verkar faktiskt väldigt rolig så nu har jag stora förväntningar på den så jag hoppas verkligen att den är bra nu annars blir jag beskriven. Men nu ska vi ta och kolla på Beck i stormens öga. Hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar