14 maj 2010

Fredag den 14 Maj!

Idag sov jag till 10.30 så himla skönt , det var länge sen jag sov så länge! Älskar när det är ledigt och man inte behöver ställa någon klocka. Igår lagade min lilla kock jätte god mat här hemma, sen gjorde vi världens godaste efterrätt! En riktig myspys kväll, även fast han gick och la sig klockan åtta. Men men sånt är livet när man är tillsammans med en jobbgalen människa.
I eftermiddag ska jag iallafall försöka få med mig den trötta sötnosen och kolla på krukor till sovrummet Vi har varit på alla möjliga blomm/ inrednings butiker i hela Linköping utan något resultat. Får hoppas på att turen är på våran sida idag. Eftersom jag har köpt ny matta och ny lampa till sovrummet, och vill göra om där inne nu så fattas bara nya krukor. Men nu hade jag tänkt att gå ut en sväng med Otto men vädret ser inte så hållbart ut så man får väl ta på sig en tjock tröja och ta med ett paraply, de känns inte så kul att göra när det snart är mitten på Maj men men. Hade bra ute i regnet / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar