13 maj 2010

Pröva nytt!

Jag har alltid varit den där tråkiga människan som inte vill prova något nytt. Men på sista tiden har jag prövat allt möjliga som är nytt och de ska jag fortsätta med! Idag prövade jag Kexchoklad hallon. Super god!

  • Marabou Polka, Den va super god skulle kunna äta hur mycket som helst!

  • Kexchoklad med hallon, Den var med super god (smakade nästan som vanlig kexchoklad)

  • En ny Magnum sort!, Den va godare än den vanliga Magnum mandel som jag alltid köper om jag ska köpa glass.

  • En ny pastasallad med ost & skinka.

Haha jag känner mig jätte stolt;). Det är ju inte direkt så nyttiga saker jag har stoppat i mig förutom salladen men men;)


Jag vet inte vart bilden kommer ifrån

men så ser påsen ut med den goda

chokladen i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar