2 maj 2010

Helgen!

Hello! Nu är helgen snart slut. Den har gått super fort som vanligt. I Fredags var det Valborg då var vi på mitt land sen åkte vi en sväng till Örs, som inte var så speciellt kul kan jag inte påstå.

På lördagen sov vi ett tag och slappade hela dagen. Senare på kvällen sen åkte Oskar och jag till Mamma där vi skulle fira Martina & Matz som fyller år på onsdag. Men eftersom Martina inte bor här i Sverige så passade vi på att fira henne nu när hon var hemma.

Idag sov vi länge sen var det dags för baltränning klockan 13.00. Efter baltränningen åkte vi till Pappa och där har vi varit hela eftermiddagen. Vi var ute och gick med Elsa och Otto i nästan två timmar, det blev en lång promenad. Men men nu ska jag nog snart gå och lägga mig för imorgon är det en hel dag i skolan. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar