17 maj 2010

Måndag igen...

Sååå var det måndag igen, känns som att det är måndag hela tiden fyy. Men den långa helgen har varit lyckad. På lördags kvällen åkte jag tillsammans med Sara till Malin. Hon hade fest. Det va trevligt! Sen var vi några som gick till stan. De slutade med att Sofia och jag fick göra stan tillsammans! Jag åkte hem ganska tidigt tillsammans med Oskar.

Igår var de baltränning 11.00, men vi dansade inte vi kollade bara på ett tag för jag hade ont i magen och mådde lite illa. Sen åkte vi till Ulrika. Oskar hjälpte sin pappa och mamma att fixa deras vatten och som tur var så fick dom de att funka;).

Idag är de skola till ca kvart över tre för min del, för sen kommer mamma och hämtar mig för vi ska åka och pröva min klänning som är färdig syd och sen efter de ska jag pröva min balfrisyr! Men nu ska jag fixa mig lite och äta frukost sen åkte till skolan. / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar