20 maj 2010

Lunch med Annie Johannson

Vaknade imorse med världens halsont. Men jag kunde ju inte stanna hemma eftersom jag och Ida skulle äta lunch med några politiker. Så det var bara att gå upp och sen åka till skolan
eftersom det var sagt att vi skulle äta i skolans restaurang Ida och jag stod utanför och vänta i en kvar sen gick vi upp till Yvonne som hade fixat med Lunchen och berättade att vi hade väntat och att ingen kom. Då klämmer hon ur sig att det var flyttat till Cloetta center så vi fick springa dit! Tillsist hittar vi rätt och där satt 5 politiker och åt lunch gissa om vi skämdes? En av dom var Annie Johansson som är riksdagsledmot i Centerpartiet haha fyy så himla pinsamt. Men det var ju inte vårt fel, och de var bara glada över att vi kom. Första gången på hur länge som helst som jag åt fisk, och det var rätt gott faktikt;) Vi satt och pratade om företagsverksamhet och jobb i ca 1,5 timme sen åkte jag raka vägen hem och kröp ner i sängen..
Sen vid fyra kom Oskar och Otto hem och då kom lilla Otto och kröp ner hos mig i sängen, han är världen mysigaste. Jag ska fortsätta att knapra i mig en massa halstabletter och Ipren och hoppas på att jag mår bättre snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar