29 oktober 2009

Då var lovet snart slut.

Det är redan torsdag vilket betyder att lovet snart är slut det går verkligen för fort. Igår skulle jag träffat Bea en stund på stan men planerna blev ändrade så det blev en hel dag hemma med Otto och sen tvättade jag ju med. Idag ska jag nog träffa Marie så hundarna få leka lite sen senare kommer Gustav hit och sover. Jag ska även laga någon slag kött gryta idag av några jäkla grytbitar haha det kommer bli en utmaning. Jag hade även tänkt att jag skulle fixa lite i min garderob för nu på senare tid har det blivit att jag bara slänger in kläder så nu är det kaos där inne så även de måste fixas.

Imorgon är det fredag och då kommer jag ha fult upp hela dagen. Klockan 14.00 ska Gustav och jag på bio och innan bion ska vi gå och äta på Mc Donalds. Senare sen på kväll ska vi har fest här hemma och då finns det ju lite att fixa till de med så imorgon blir det nog ingen tid över. Men nu ska jag börja med den där jäkla grytan för köttet ska ju kokas i typ 1,5 timme. Hade så bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar