11 oktober 2009

Helgen + Nya gardiner

Godkväll! Gud va snabbt den här helgen har gått. Hela fredags kvällen var vi hemma hos mamma och firade Kim som fyllde år. Vi åt god mat och en jätte god tårta. Igår alltså Lördag så var jag hundvakt fast jag fick hjälp av min kära mamma och lille bror Gustav. Men somsagt det gick faktiskt bra förut att Elof som hunden heter kissade på våran vägg… men men sånt är livet tur att det finns rengöringsmedel och vatten. På kvällen sen åkte jag och Otto hem till mamma. Vi åt mysmat och en massa godis.

Idag blev det en riktig slapp dag. Mamma skjutsade Kim till pappa och Otto och jag hänge på eftersom jag skulle hämta gamla album med kort i sen jag var liten. Sen körde mamma hem mig. Senare sen kom Oskars mamma och pappa och då fick vi lite hjälp med att sätta upp de krångliga gardinstängerna och det blev bra. Så nu har vi äntligen dom jätte fina gardinerna uppe. Men nu ska jag fortsätta med mitt arbete i fotografisk bild. Hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar