20 oktober 2009

Lååångt inlägg!

Hejsan! I söndag började jag skriva på ett Blogg inlägg men de tog stop ganska fort. Jag kände att jag inte hade någon lust att sitta och skriva jag spendera kvällen med film och mys tillsammans med världen bästa Oskar och Otto. Så idag hade jag tänkt att jag skulle skriva om lite allt möjliga.. Vi börjar med helgen.
I fredags kväll hade jag en härlig spel kväll med ett gäng härliga tjejer här hemma. Det blev jätte lycka men det var tråkigt att Malin inte kunde komma. Vi spelade paket spelet, åt chips. Spelade två andra sällskapsspel och åt även lite kladdkaka. Det blev lyckat även fast nästan alla höll på att somna på slutet kanske inte är den bästa tiden att ha en galen spel kväll på en fredag men men nu vet man ju de till nästa gång.

Lördagen spenderade jag bara med min älskling. Vi gick på stan och letade efter en jacka till mig men jag kom inte hem med någon jacka utan en topp och en klänning och tre par örhängen. Senare sen på kvällen gick vi på bio, vi såg bröllops fotografen och den var faktiskt riktigt bra!
På söndagen åkte vi till Oskars mamma och pappa för han skulle hjälpa till med att lägga golv. Jaa så såg min helg ut och den gick lika fort som alla andra. Men men idag har vi jobbat rätt mycket med företaget. Vi har hittat en t-shirts leverantör och köp in en penna som kommer användas väl får vi hoppas;). Men nu ska jag krypa ner hos världen bästa och sova godnatt godnatt! / Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar