21 oktober 2009

ILI

Hejsan Hejsan! Nu har redan halva vecken rusat förbi så snart är det helg igen så himla skönt. Idag har vi jobbat med företag i skolan och efter skolan nu känns det verkligen kanon vi har kommit rätt långt nu med. Vi berättade för våran UF lärare hur långt vi hade kommit och hon rös så stolt och glad var hon över oss. Så nu är ILIs självförtroende på topp kan jag lova. Vi var i alla fall och kollade färg idag och vi hittade nog något som kommer passa oss perfekt så nu går allt som en dans och VD Ida Carlsson är glad och lättad att hon har såna fina medarbetare! Men nog snackat om vårat företag. I eftermiddags åkte jag till mormor och morfar och hämtade lilla Otto som hade sovit där över natten. Sen åkte vi hem och jag lagade en jätte god kyckling gryta tills min söta Oskar kom hem från jobbet. Klockan 20.00 börjar ju Bonde söker fru de får man inte missa det är faktiskt väldigt rogivande och gulligt att se på. Men nu ska jag faktiskt ta mig lite Chokladglass så hade så bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar