26 oktober 2009

Ny TV och nytt ljud!

Halloj! Vi har just ätit pannkakor som blev missbildade tack vare mig jävla skit. Men men. Det är inte bara pannkakorna som har blivit missbildade idag kan jag lova. Vi började att tillverka våran första tröja idag och det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss kan jag ju inte påstå. Gubbe hit och glad ditt. Jaa resultatet blev inte bra. Såå nu gäller det att tänka om igen och det är vi faktiskt ganska bra på måste jag säga alla tre har en himla bra fantasi så de kommer lösa sig. Men eftersom allt har gått som ett rinnande vatten nu i ca 2 veckors tid så känns det rätt hårt när allt bara blir fel. Men som sagt vi kommer fixa de här. Såå i morgon klockan 10.00 ska vi börja på våran nya idé så ingen sovmorgon imorgon inte.

När vi hade jobbat klart idag så hämtade Oskar mig så åkte vi och köpte tv och ljud så nu känns det som man är i ett annat hem. Men det blev fint även fast man inte kan ha några ljus eller mina fin blomma men men jag får hitta en annan plats till dom. Men nu ska vi gå en promenad med lilla Otto sen ska han få bada. Hade så bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar