29 oktober 2009

Sååå snyggt!

Jag tycker verklige att det är jätte vackert och fint med stora ljusstakar jag skulle vilja ah en i silver men det är ganska svårt att hitta en bra och fin plats åt en här hemma hos oss så den tanken får läggas lite längre bak i huvudet och vänta där ett tag tills ljusstaken passar in. Just den här kommer från Carlssoninterior.se en av mina favoriter från Internet måste jag säga. Dom har hur mycket fint som helst. Jag har inte skickat efter något där ifrån än men snart kan jag nog inte hålla mig längre.



Sen är jag även väldigt sugen på vita stora bokstäver (ord). Jag har en har ju en ganska bra fantasiså jag har fantiserat ihop att jag ska ha bokstäverna som bildar Välkommen i halen på en tavelhylla och den lite fina tavlor och en mysig lampa runt omkring. MUMS säger jag bara. Men Oskar vill aldrig lyssna på mina nya idéer men den här gången måste han lyssna för han bestämde ju lampan så nu har jag lite upp på att bestämma. Men nu ska jag äta lite lunch. / Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar