10 november 2009

Äntligen hemma!

Hej! Nu var det väldigt länge sen jag skrev här och det har faktiskt sin andledning. I Lördags vaknade jag redan vid ca 07.30 även fast vi inte hade somnat förns 04.30 . Anledningen till att jag vaknade var att jag hade ont i magen så jag gick och satte mig i duschen sen gick jag upp och pratade med Bea som hade sovit över hos oss och magen kändes bättre efter mycket prata och lite mat. Senare sen åkte vi till mormor och morfar och magen gjorde fortfarande ont lite mer än vanligt men det är ju sånt jag lever med så de var ju ingen speciellt. Söndagen bestod mest av att ha ont i magen. Men så kom måndagen och jag kände ingen speciellt i magen SÅ HIMLA SKÖNT!
Det var på tisdags morgonen allt satte igång jag började kräkas och hade kramper i magen som bara blev värre och värre så vi ringde sjukhuset och de sa att jag skulle åka till akuten med de samma. Där jag fick Morfin och några andra sprutor som gjorde att jag blev trött och bara somnade. Sen blev jag inlagd på sjukhuset där jag stannade tills på torsdagen. Men hem vistelsen blev inte lång varig på lördagsmorgonen fick jag åka tillbaka till sjukhuset och blev inlagd igen där jag fick stanna till igår. Och dom vet fortfarande inte vart det är för fel på mig så det känns inte så kul eftersom jag har haft såhär så länge som jag kan minnas.
Men nu är de skönt att jag äntligen mår bättre och kan vara hemma. Jag njuter verkligen. Jag vet inte riktigt när jag kan börja gå till skolan och praktiken igen men förhoppningsvis på fredag eller måndag. Jag har ju även massor med fina bilder från våran Glamour/ halloween fest som vi hade Fredagen den 30 de Oktober men som kommer lite senare när jag orkar lägga in dom på datorn. Men nu ska jag åter igen krypa ner under den varma filten och se på Tv. / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar