13 november 2009

Fredagar är härliga!

Godkväll! Det känns i hela kroppen att der är fredag MYSIGT. Idag var jag i skolan och det gick jätte bra så nu känner jag mig super stolt. Jag fick även reda på att Louise har tröttnat på sin praktik på Willys och ska börja på Lindex med mig på tisdag så himla trevligt att man får sånt fint sällskap. Nog skrivet om skolan och praktiken nu när det är helg och ledigt. Det bästa med fredagar är att både jag och Oskar slutat tidigt. Så idag passade vi på att gå en super lång promenad först gick vi till djuraffären och provade selar och halsband men det gick inge vidare bra Otto verkar föredra ett helt vanligt halsband framför selar men hans matte är ganska envis så vi får väl se hur det blir med den saken. Just nu sitter vi och kollar på hockey inte så kul så jag satte mig vid daton istället. Lille Otto verkar trivas bra när husse är helt inne i hockeyn för då spiller han lite extra med popcorn och popcorn är Ottos favorit. Men nu ska jag sluta skriva annars så kommer de här inlägget bli hur långt som helst. Ha en underbar fredagskväll / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar