21 november 2009

Säsongstart för Robinsson!


Ikväll blir det bara att vara hemma och mysa med min två älsklingar. Vi ska äta mysig middag och bara mysa framför tv. Ikväll är det säsongstart för Robinsson det ska bli mycket spännande tycker jag. Jag tyckte verkligen om Robinsson när jag var yngre men jag måste tyvärr säga att Robinsson som var förra gången inte var alls lika bra som de äldre pogromen. Men jag har fått för mig att den här omgången kommer vara bättre än den förra. Den här gången spelades pogramet in i Karibien där är det ju jätte fint så de ska bli spännande. Man kommer säker bli jätte sugen på att åka utomlands när man ser hur fint det är där. Det ska som sagt bli väldigt spännande och se hur de har lagt upp Robinsson den här gånge. Hoppas jag inte behöver bli besviken den här gången med. / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar