12 november 2009

Lindex får tummen upp av mig!

Om inte jag skulle blivit sjuk så skulle jag vara inne på min andra vecka på min praktik på Lindex och det känns väldigt tråkigt att jag inte har kunnat börjat än för jag har verklige längtat massor. Men jag tänkte att jag skulle gå in på deras hemsida och kolla runt lite för om jag ska vara ärlig så har jag alltid “trott” att Lindex bara säljer kläder som passar lite äldre medelålders kvinnor men nu måste jag erkänna att jag hade helt fel om den saken. När jag har kollat klart på deras hemsida så hade jag plockat med mig tre varor. Två skit billiga och ganska coola t-shirtar för endas 49:50 kr st. Super billigt. Sen hittade jag ett väldigt enkelt men snyggt armband med som jag köpte. Det är riktigt kul att göra fynd;) / Ida



Det är kul att fynda!

1 kommentar: