14 november 2009

Slappis dag

Hejsan! Oskar jag och Otto kom just hem från Oskars mamma och pappa vi har varit där hela dagen. Oskar har bytt däck och fixat. Det kan faktiskt vara väldigt skönt ibland att bara slappa en hel dag för det är de jag har gjort. Jag spelade även lite kort med Anna och Erik men det gick inget vidare bra för mig. Ikväll blir det att slappa framför tv med min två små söta pojkar. Imorgon fyller pappa 50år så då ska vi fira honom lit här hemma. Men tyvärr så kan inte jag hänga med ut och äta och se på bio för jag ska drick 4 liter av något konstigt innan min “operation” på måndag. Så imorgon får jag inte äta bara dricka och det känns ju inte så kul:/ men men det är ju inget jag kan göra något åt. Nu ska jag mysa med min mysiga familjJ Hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar