27 november 2009

Mat & Bowling med Bea.

Just nu sitter jag och målar mina naglar, idag blir det genomskinligt med lite rosa i det blir nog fint. Vi åkte ut till Tornby förut istället för stan men vi hittade ingen stjärna eller vi hittade massor stjärnor men ingen som vi kände att den vill vi ha! Så vi får åka en sväng i morgon istället och hoppas på de bästa. Vi köpte i alla fall en fin ljusslinga som vi ska ha på balkongen så nått fick vi med oss hem.

Ikväll ska jag och Bea gå ut och äta som sen Bowla som jag skrev igår. Det ska bli super mysigt för det var faktiskt rätt länge sen vi två gjorde nått sånt ensamma så de ska bli super kul. Jag har aldrig bara kört två stycken när jag har bowlat men det kommer nog gå bra man får ju köra många gånger är en sak som är säker. Men nu ska jag fortsätta med att måla naglarna. Ha en trevlig fredagskväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar