22 november 2009

Tacopaj

Det blev inget jobb för min del idag jag hann helt enkelt inte med de. Halva dagen har gått åt till att förbereda inför de muntliga nationella provet som jag har imorgon. Jag börjar bli nervös för de nu känner jag men jag ska hålla tummarna till mig själv och hoppas på att allt går som jag vill.
Snart ska jag och Oskar göra Tacopaj men vi vet inte riktigt hur vi ska göra. Men jag skulle tro att det blir bra. Vi kom inte på vad vi skulle äta ikväll fantasin var på 0. Så jag googlade god mat och kom in på sidan Recepten.se där jag tryckte mig vidare till topplistan och där hittade jag vårat svar på vad vi skulle äta. Tacopaj. Men jag är inte så förtjust i pajdeg så istället ska vi köra på tacoskal. Men som sagt nu ska vi laga mat ha en fortsatt trevlig söndag. / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar