20 september 2009

Bowling igår och Kalas idag.

Godkväll! Nu har jag inte skrivit på ett tag och de är faktiskt för jag inte har haft tid till att sitta framför datorn och skriva Blogg det har varit fult upp. Igår gick jag upp tidigt eftersom jag skulle jobba. Senare sen på kvällen kom Daniel, Rasmus ,Emil. Hampus, och Malin. Vi hade lite för fest här hemma hos oss och de var trevligt. Sen åkte vi ner till strandgatan för att Bowla och då kom även Sara. Det gick verkligen inte bra för mig men men vad gör de vi hade i alla fall roligt. Efter Bowlingen gick vi till 55an där vi blev kvar ett tag sen åkte vi hem så det blev en riktigt lyckad kväll.

Idag har jag varit lite små seg men vi gick ändå en lång promenad till skogen med Otto och det var super mysigt. Senare på eftermiddagen åkte vi hem till Mormor och Morfar för Morfar fyller ju 76år idag så vi åt lite mat och umgicks lite med släkten. Nu ikväll blir det att ligga i soffan framför tv och bara slappa med världens underbaraste pojkvän och vovve. Så nu ska jag stänga av datorn så hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar