8 september 2009

Hjälp tack?

Hejsan! Jag måste erkänna att jag saknar en B-logg ibland. Det kan faktiskt vara riktigt skönt att få skriva av sig någon stans. Fast att just skriva av sig här på Internet på en B-logg kanske inte är de bästa stället. Men de funkar i mitt fall.

Idag har det varit en kort skoldag började vid 08.15 med svenska sen blev de näthandel C i ca 1,5 timme. Så 11.15 var skolan slut idag. Alldeles nyss kollade jag in första avsnittet av andra avenyn och de var sig likt och de var väl skönt de! Men nu hade jag tänkt att jag skulle ta och försöka förstå lite av den här sidan. Kanske sms bombar Louise med massor frågor eller försöker själv.. Aja vi får se hur de här slutar. Hade så bra / Ida


En bild från fotografiskbild i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar