17 september 2009

Kär i en bänk.

Åååh jag blir helt galen av alla fina möbler som man kan hitta på Internet. Att det aldrig kan finnas i butikerna här i Linköping. Inte för att de inte finns fina saker på Ikea för de finns de verkligen men de tråkiga med Ikea är att “alla” köper samma saker. Det är svårt att bli ensam om en sak som man har köpt från Ikea. Men egentligen är det ju inte så lustiga det är ett stort företag sen är ju inte priserna så jätte höga heller så de är väl därför alla handlar på Ikea. Men jag hittade i alla fall en bänk från Bitc.se. Vi behöver faktiskt något att ha i hallen som man kan sitta på när man tar på sig skorna och så. Det finns ju även utrymme under bänken där man kan ha korgar så de blir ju samtidigt lite förvaring. Så ikväll när jag kommer hem ska jag visa Oskar så får vi se vad han säger om de. Jag tror att Nordic säljer märket Bitc så vi får ta en sväng ditt någon dag och kolla. / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar