9 september 2009

Ulrika Idag.

Hej! Idag har det varit en kort dag i skolan skönt de. vi valt ut lite praktikplatser som man kan tänka sig att vara på och jag valde bara platser inne i city eftersom jag inte orkar ta mig ut till Ikano. Så jag hoppas på något bra nu så man inte blir missnöjd de blir rätt jobbigt. Men nog snackat om praktiken.

Idag ska vi åkte till Ulrika MYSPYS mormor och morfar ska bjuda på mat mums! Sen ska vi väl ta en lite sväng på marken och se om de finns något kul såhär dagen innan. Vi ska sova där tills i morgon eftersom det är i morgon själva marken börjar. Denice kommer även ner från Stockholm så de blir ju trevligt att få träffa henne och lilla Turbo. Men nu ska jag hoppa in i duschen och stå där en LÅNG stund. Hade så bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar