14 september 2009

Namnsdag

Halloj! Idag är det en 14 September vilket betyder att jag har namnsdag idag. Det är alltså Ida idag och de kom jag inte på förens jag läste mitt första grattis sms imorse. Dagen började i alla fall med Fotografiskbild där Malin och jag nästan inte gjorde någonting eftersom vi inte hade några bilder att jobba med förutom “naturbilder” och de blev inte så lyckat. Dagen har i alla fall varit väldigt slapp blev att äta ute med så nu känner jag mig rätt pank tills lönen kommer.

När jag kom hem så står min älskade Oskar i köket och lagar mat och på bordet står de chokladhjärtan (mina favosar) och blommor. Så idag var de bara att sätta sig vid ett dukat bord med världens underbaraste människa. Men nu ska jag äta chokladhjärtan och gosa med Oskar innan han åker iväg och tränar. Hade så bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar