13 september 2009

Rött med Glitter.

Hej! Idag är det söndag vilket betyder att det är skola i morgon och att helgen är slutL. Dagen började i alla fall med en sen och mysig frukost med nybakat bröd kan de blir bättre? Sen tog vi en sväng till Tornby ihop om att hitta små gardin stänger till vardagsrummet. Men vi hittade ingen som passade som vanligt. Det kan omöjligt bara vara vi i hela Linköping som har stora fönster men men de får lösa sig på något sätt.

Helgen har varit väldigt lugn och skön så nu borde jag klara den nya veckan som en dans utan minsta trötthet. Ikväll är de ju Ensam mamma söker så de blir att kolla på de sen måste jag fixa naglarna för de ser förskräckliga ut nu. Färgen har börjat släppa och det är de värsta jag vet. Så ska prova en av mina nya nagellack ett rött med glitter i så de blir spännande att se hur de blir när de sitter på. Men nu ska jag hjälpa min underbara Oskar med maten Hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar