15 september 2009

En hund som lukat äpple.

Hej! Otto och jag kom nyss in från en två timmars lekstund med Elof som är Ottos bror. De jobbiga var ju bara de att de va rätt fuktigt i gräset så de blev blötta sen helt plötsligt ligger Otto upp och ner i en sandhög så de fick bli ett bad i diskhon som inte uppskattades så värst mycket. Men nu ligger han på balkongen och lukat äpple.

Idag ska jag hinna med mycket känner jag… tvätta, städa, plugga och laga mat. Men när jag har gjort de så kommer jag känna mig duktig! Men just nu hade jag tänkt att jag skulle sitta här vid datorn ett tag och bara slappa eller se en film innan hård arbetet börjar. Det är ju även väldigt fint väder idag så de gäller att passa på att va ute med när man kan för man vet aldrig när de riktiga höst vädret kommer men nu ska jag nog se en film hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar