23 september 2009

Nu vill jag bli frisk!

Hejsan! Nu var det några dagar sedan jag skrev sist och de beror på att jag har gått och blivit sjuk lagom kul. Fast jag börjar bli bättre nu och de känns mycket skönt. Skulle nog inte gått till skolan idag egentligen men gjorde de ändå eftersom vi skulle få reda på våran praktikplats och sen skulle vi få lite info om de. Jag fick Lindex City som jag ville ha så de kändes verkligen bra måste jag säga. Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas för de skulle vara väldigt jobbigt om de inte kulle kännas bra när man ska vara där så länge. Så jag håller tummarna. Nu i eftermiddag ska jag bara ligga här i soffan och slappa så jag blir frisk snart för det är riktigt jobbigt att gå runt och inte känna sig bra , man orkar ju inte göra nått. Så nu ska jag sätta på en film och hoppas på att jag kommer kunna hålla mig vaken. Hade bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar