29 september 2009

Skön dag.

Hej! Dagen började med att mitt vänstra öga värkte som bara den så jag sprang upp ur sängen in till badrummet för första tanken var ögoninflammation men de var de ju inte.. Det var en sån där jäkla vagel som hade kommit över natten inte så speciellt kul eftersom det gör så jäkla ont. Fast som tur är så syns den inte så mycket s de är ju skönt. Det blev en väldigt kort skoldag idag vi hade ingen svenska för vi skulle jobba hemma så det var bara Näthandel C på schemat och såklart så var läraren sjuk så lektionen var jätte onödig eftersom jag skulle få hjälp av Göran med min hemsida. Sen var inte Ida och Louise i skolan så jag hade ju inget UF heller så kort och skön skoldag. Så jag gick och hämtade Otto hos Oskar sen tog vi bussen hem. Men nog pratat om de. Senare sen i eftermiddag ska jag jobba i två timmar sen blir hem och plugga svenska. Men nu ska jag ta något att äta och kolla på Andra Avenyn. / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar