15 september 2009

Färsfyllda paprikor.

Nu har jag i alla fall varit väldigt duktig om jag får säga de själv. Stor städat hela lägenheten, handlat, lagat mat och håller på att tvätta i tvätt stugan men fick lite hjälp nu när Oskar kom hem. Så just nu är han där nere och grejar så då passade jag på att sätta mig här framför daton. Jag kollade igenom Oskars gala kokbok och hittade något lustigt recept som jag handlade till sen lagade jag de och faktiskt så gick allting bra lustigt nog.. Sen blev det ju även gott med så de kunde ju inte bli bättre. Så Louise om du läser de här så påminn mig någon dag så ska du få receptet på färsfyllda paprikor. Haha. Men men nu kom Oskar upp från tvättstugan så nu ska vi nog ta en sväng runt stång ån med Otto innan Idol börjar. Hade så bra / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar